A bizalmi megoldás

Hitelezési elszámolás

Elszámolási panaszelvek

Hitelezési elszámolási panasznak a Faktor-Ring Zrt. panaszkezelési szabályzata szerinti kifogás minősül, speciálisan a hitelezési elszámolásokkal érintett ügyletekre vonatkozóan.

A hitelezési elszámolási panasz benyújtására a Zrt. általános panaszbenyújtási szabályai érvényesek, azzal az eltéréssel, hogy e panaszkörben külön panaszűrlapot is előír a Magyar Nemzeti Bank, amely itt online beküldhető vagy innen az MNB honlapján elérhető, illetve a Faktor-Ringnél rendelkezésre álló változata innen pdf-ben letölthető. Panasz azonban bármilyen módon tehető, személyesen, telefonon és nemkülönben a devizapanasz@topfaktor.hu e-mailcímen.

Az elszámolási panasz kezelése

Az elszámolási panaszkezelési szabályozás részleteivel munkaidőben a titkárság szolgál.

A hitelezési elszámolással kapcsolatos űrlapok

A hitelezési elszámolásokkal kapcsolatos űrlapok az alábbi linkekről érhetők el.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) honlapjáról letölthető mintanyomtatványok

A nyomtatványgyűjtemény az MNB-panaszlapon a Formanyomtatványok cím alatt nyitható le, néhány esetleg hasznos űrlap elérését külön is megadjuk:

A Faktor-Ringnél rendelkezésre álló űrlapok

  • Adatváltozást bejelentő nyomtatvány, onlineváltozat – űrlap letöltése, 58KB pdf
  • Igazolás az engedményezett követelés érvényesítéséről, onlineváltozat – pdf letöltése, 61KB pdf
  • Igénybejelentő követeléskezelő vállalkozás számára, onlineváltozat – pdf letöltése, 68KB pdf
  • Igénybejelentő az elszámolás másolatának megküldéséhez, onlineváltozat – pdf letöltése, 82KB pdf
  • Nyilatkozat az elszámolást követően fennmaradó követelésekről, onlineváltozat – pdf letöltése, 67KB pdf
  • Elszámolási panaszbejelentő, onlineváltozat – pdf letöltése, 82KB pdf

Jogszabályok

A hitelezési elszámolások előírásait külön jogszabályok tartalmazzák, a fontosabbak

  • a fogyasztói kölcsönszerződések érvénytelen szerződéses kikötéseire tekintettel szükséges elszámoláshoz, valamint a fogyasztói kölcsönszerződések módosulásához kapcsolódó fogyasztóvédelmi rendelkezésekről szóló 58/2014. MNB-rendelet,
  • a Kúriának a pénzügyi intézmények fogyasztói kölcsönszerződéseire vonatkozó jogegységi határozatával kapcsolatos egyes kérdések rendezéséről szóló 2014. évi XXXVIII. törvény,
  • a Kúriának a pénzügyi intézmények fogyasztói kölcsönszerződéseire vonatkozó jogegységi határozatával kapcsolatos egyes kérdések rendezéséről szóló 2014. évi XXXVIII. törvényben rögzített elszámolás szabályairól és egyes egyéb rendelkezésekről szóló 2014. évi XL. törvény.

A Telenor- vagy Vodafone-tartozások
megfizetése

A Telenor, illetve a Vodafone által Társaságunknak, a Faktor-Ring Zrt.-nek átadott, vagyis ránk engedményezett követelések kapcsán az alábbiakról tájékoztatjuk e követelések kötelezettjeit, vagyis az engedményezés révén a mi adósainkká vált korábbi Telenor-, illetve Vodafone-adósokat.

 

Társaságunk a ránk engedményezett követelések kezelésével a Vitári Ügyvédi Irodát bízta meg. Ennek következtében az adósainkat nem Társaságunk, hanem a Vitári Ügyvédi Iroda keresi meg és ő nyújt tájékoztatást nekik a tartozásuk aktuális állásáról, a fizetési könnyítésekről, a következő eljárási lépésekről. A Vitári Ügyvédi Iroda kezeli az esetleges panaszokat is, amelyeket tehát neki kell benyújtani, nem pedig a Telenornak, illetve a Vodafone-nak, de nem is Társaságunknak. Önkéntes fizetés hiányában a Vitári Ügyvédi Iroda képviseli Társaságunkat a követelés érvényesítése iránti peres és nemperes eljárásokban is.

 

A követeléskezeléssel kapcsolatos tudnivalókról részletesen a Amit kínálunk / Fontos tudni a faktorációról… cím alatt olvashatnak, ahol megtudhatják azt is, milyen fázisai lehetségesek a tartozás kiegyenlítésének, illetve hogy nemfizetés esetén milyen újabb költségek rakódhatnak a Telenortól, illetve Vodafone-tól átvett követelésekre.

 

Telenor- vagy Vodafone-hátralék kapcsán a Vitári Ügyvédi Irodánál érdeklődjön,

Mobil

+36 20 910 1103, +36 20 398 3116

Telefon:

+361 303 8015

E-mail:

telenor@vitari.hu, vodafone@vitari.hu

Honlap:

www.solventis.hu

Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel a koronavírus terjedése okozta vészhelyzetre, Társaságunk, összhangban a kormány és az illetékes szervek javaslataival, korlátozó intézkedésekkel kénytelen óvni munkatársait – és Önöket.

Ennek értelmében tájékoztatjuk Önöket, hogy

Társaságunk és függő kiemelt közvetítőink székhelyén a személyes ügyfélfogadás bizonytalan ideig szünetel!

Ez azt is jelenti, hogy a székhelyeinken elérhető pénztárakban – bizonytalan ideig – nincs lehetőség személyes készpénzbefizetésre!

Aktuális tartozásaikat kizárólag a bankszámláinkra történő átutalással vagy készpénz-átutalási megbízással (sárgacsekken) fizethetik meg.

Kérjük, munkatársaink elérésére, ügyeik intézésére használják elektronikus elérhetőségeinket:

email: faktor-ring@topfaktor.hu

telefon: +36-70-636-3993, +36-30-868-1996, +36-30-505-0686

fax: +36-1-267-9373

A panaszkezelésre rendelkezésre álló lehetőségeink változatlanul elérhetőek.

Társaságunk bízik abban, hogy jelen állapot kedvezően változik és a korábban élő körülmények között állhatunk Ügyfeleink szolgálatára.

Szíves megértésüket és mindenkitől a kormány által előírt szabályok betartását kérve,

maradok tisztelettel:

Merth László

elnök-vezérigazgató, Faktor-Ring Zrt.

A honlap megfelelő működése érdekében cookie-kat (sütiket, azaz kisméretű szöveges adatfájlokat) helyezünk el az Ön számítógépén.

A sütikről a honlapon itt olvashat, az európai uniós közös szabályokat itt találja.

Kapcsolatfelvétel

Kapcsolatot személyesen, telefonon, postai levélben és emailen vehet fel cégünkkel. 

Székhely: Budapest VII. kerület, Dob utca 56–58.

Levélcím: 1447 Budapest, Pf.: 503.

Telefon: +36-1-267–9372, +36-1-269–6495

Panaszvonal: +36-1-269-6494

Telefax: +36-1-267-9373

Emailek:

Meggyorsítja az ügyintézést, ha a levele tárgyához illlő emailcímet választja!

Általános kérdések: info@topfaktor.hu

Ügyfélkapcsolat: kliens@topfaktor.hu

Partnerkapcsolat: partner@topfaktor.hu

Általános panasz: panasz@topfaktor.hu

Devizapanasz: devizapanasz@topfaktor.hu

Adatkezelési szabályainkról ide kattintva olvashat összefoglalót, adatkezelési szabályzatunkat innen is elérheti. A panaszai érvényesítésének lehetőségeiről itt tájékozódhat, panaszkezelési szabályzatunkat itt is láthatja.

Ha devizahitelezési elszámolási ügye van velünk, annak intézésére elsősorban az itt is elérhető hitelesűrlapok szolgálnak.